onsdag 5 oktober 2011

Den magiska processen

Nu har jag satt igång med mitt projekt på riktigt. Efter några dagars tankeverkstad, skogspromenader samt bollande av idéer med framför allt Elin, har jag nu valt väg. 


Jag tänkte vänta ett tag med att presentera min idé. Så håll till godo. Men kanske kan mina skisser ge en del ledtrådar...?


Det vi alla har att utgå ifrån är som sagt "Den magiska artefakten". Mitt individuella arbete utgår från min fantasi och bygger på vad som skulle vara möjligt i mina drömmars värld. Ledorden för mitt projekt är saknad och längtan.





3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan kommentera!

Anonym sa...

Vad spännande! Magiskt, krävande, lockande. Processer upptäcksresor som bär. Kram Sussi

Cecilia Holm sa...

Ha ha, kan jag se en dörr, eller kanske två? Kan man kliva in genom dörren och hamna typ i Göteborg? det vore väldigt trevligt. Inget är väl omöjligt! As a tribute to Steve Jobs, så: Gör de ba!

http://mammamedia.blogg.se

Bloggintresserade