onsdag 11 april 2012

Inlämning och nystart!

Nu är VFU-uppgift, lektionsupplägg, matris och SWOT-analys inlämnade. Känns bra!


Jag har även lyckats delta på introduktionen till vårt gestaltningsarbete via Skype, eftersom jag befinner mig i Umeå över påsk. Fungerade faktiskt bra! 


Så nu är det bara att börja med nästa arbete, gestaltningsarbetet. Temat är "Konflikt" och detta individuella arbete ska vi nu hålla på med resten av terminen. 


För att komma igång ska vi börja utgå från vår serie, som vi hade som diskussionsunderlag för någon vecka sedan. Min serie handlade om hur mycket man kan och bör lägga sig när elever ber om hjälp. Eller snarare när elever ber om ett bedömande utlåtande. 


Jag ska lägga upp en bild på min serie här snart så förstår ni... Man kan även säga att serien berör sådant som personlig smak, personliga referenspunkter samt rätt och fel utifrån betraktarens ögon. 

Inga kommentarer:

Bloggintresserade